مجمع خیرین مدرسه ساز ابهر

مجمع خیرین مدرسه ساز ابهر

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

خبر مهم و فوری
🌹 اهدای مبلغ ۶۳۰ میلیون ریال توسط انجمن خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر

🦋 صبح دیروز (۲۵ آذر) جلسه ای فی ما بین همکاران محترم کمیته امداد امام ره ابهر  و اداره بهزیستی و نماینده انجمن خیرین مسکن مدرسه ساز شهرستان ابهر جناب آقای صالحی برگزار و این موسسه اقدام به واریز ۶۳۰ میلیون ریال مبلغ نقدی به حساب کمیته امداد امام رحمت‌الله جهت تهیه تبلت واریز نمود
🙏🏻🙏🏻🙏🏻 خداوند قبول فرماید انشاالله
🗓|چهار شنبه ۲۶ آذر ماه ۹۹ | ابهر
👨‍💻 روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه شهرستان ابهر

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۹ ، ۲۰:۳۰
حسین صالحی

📝📝به اطلاع مردم نوعدوست و خیرین بزرگوارشهرستان ابهر میرساند باتوجه به کمک های مالی برای خرید گوشی موبایل و یا تبلت برای دانش آموزان نیازمند ازسوی دلسوزان صحن تعلیم و تربیت که به انحای مختلف به انجمن های خیریه و مراکز نیکوکاری داده میشود ضمن گرامیداشت همه این کمک ها؛به جهت شفاف سازی وهماهنگی های لازم و  تجمیع کمک ها و توزیع مناسب و دقیق  باتوجه به رسالت مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان ابهر برابر اساسنامه که فرماندار محترم شهرستان ومدیریت محترم آموزش وپرورش از اعضای آن هستند و دارای هئیت امنا و هئیت مدیره می باشد. درجلسه ای باحضور مسؤولان شهرستان مقرر شد  شماره حساب واحدی برای کمک های خیرین  معرفی گردد به همین منظور شماره حساب مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر تعیین گردید.شایسته است خیرین بزرگوار عرصه تعلیم و تعلم همچون گذشته کمکهای مالی خویش را به این حساب موردنظر  واریز فرمایند و عنایت داشته باشند کمک های پراکنده درسطح شهرستان ما را ازارائه کمک  واقعی به دانش آموزان نیازمند ومحروم از گوشی موبایل و یا تبلت برای استفاده ازشبکه شاد محروم می سازد.

〽️شماره حساب نزد بانک ملی شعبه سعدی ابهر

۰۱۰۵۹۰۲۴۰۶۰۰۸

⚡️شماره شبا مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر

 IR۸۴۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۵۹۰۲۴۰۶۰۰۸

⚡️شماره کارت  مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر

۶۰۳۷  ۹۹۱۸  ۹۹۶۹  ۷۶۹۶

🖊حسین صالحی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان ابهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۹ ، ۲۰:۲۴
حسین صالحی

 

خانواده محترم مرحوم حاج محمدعلی مصلی

خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان ابهر آقایان
حاج عباسعلی -حیدر-علی-عیسی -موسی و هادی مصلی

بی گمان نام مادرتان حاجیه خانم # عمه طارمی  که برتارک مدرسه ساخته شده توسط شما خیرین مدرسه ساز  درروستای ازناب شهرستان ابهر تا صدای آب و بابای دانش آموزی بیاید خواهد درخشید.
مادری که درروز افتتاح مدرسه قرآن دردست برای سعادت فرزندانش باقامتی استوار چه بلند نظرانه دعا میکرد و رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز درمسجد چه ناآگاهانه وی را، نقاب درخاک نامید. خجل و شرمنده تاپایان مراسم-چه بزرگوارانه برخورد شد. فضل و کمال در وجود این بانوموج میزد.
هنر بررگ حاجیه خانم طارمی، تربیت فرزندان شایسته ای همچون شما وتقدیم به جامعه بانگاه خیری است.
درگذشت مادر بزرگوارتان حاجیه خانم # عمه طارمی  غم انگیز است او ازاهالی آسمان بود وتجلی بخشش و گذشت . که سخاوتش شامل حال صدها دانش آموزدرمدارس ساخته شده توسط فرزندانش در روستاهای ازناب وارهان و دانش آموزان با نیازهای ویژه پویا شده تا نسل های آینده میسر صحیح تعلیم و تربیت را طی کنند.
 از سوی همه دانش آموزانی که درمدارس ساخته شده شما درحال تحصیل اندو به نمایندگی از طرف هئیت امنا و هئیت مدیره  مجمع خیرین مدرسه سازشهرستان ابهر مصیبت وارده را به شما و خانواده های معزا تسلیت گفته و برای مسافر سرای باقی هم نشینی با صلحاء و اولیای وانبیای الهی و برای ساکنین دیار فانی صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.
 جایگاهشان نزد پروردگار متعال، رفیع وبلند مرتبه بادا ان شاءالله

حسین صالحی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آذر ۹۹ ، ۲۰:۱۲
حسین صالحی


📝دیدار روسای هئیت امنا و هئیت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان ابهر با جناب آقای حسن مظفری
                                           
⚡️بدنبال تغییرات صورت گرفته در سطح عالیترین جایگاه مدیریت استان در آموزش و پرورش و با هماهنگی های صورت گرفته روسای هئیت امنا و هئیت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان ابهر برای عرض تبریک و آشنایی با برنامه های مدیرکل به دیدار ایشان شتافتند دراین دیدار ابتدا جناب آقای موسی رضایی مدیر سابق آموزش وپرورش شهرستان ابهر ضمن تبریک انتصاب ایشان به عنوان مدیر کل آموزش وپرورش استان بااشاره به دوران طولانی  آشنایی  ،وی را انسانی صاحب اندیشه ، مدیری خلاق ودارای تجربه درهمه رده های خدمتی در آموزش وپرورش استان  بویژه دردوران مدیریت ناحیه 2 زنجان که جزو دوران درخشان خدمتی که به مدت چندین سال متوالی درراس نواحی ومناطق استان به لحاط عملکرد و ارزیابی قرار داشته است اشاره کردواظهارامیدواری که آموزش وپرورش استان زنجان درمیسر توفیق وپیشرفت قرارگیرد.
⚡️جناب آقای نعمت جلیلی رئیس هیات امنای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان معاون سابق فرماندار ابهر نیز با اشاره به دوران حضور جناب آقای مظفری دراستانداری زنجان در پست های مدیرکل روابط عمومی و مدیر کل پدافند غیرعامل وی را انسانی صاحب نظر درحوزه اجرایی باکوله بارگرانی  از تجربه نامید که میتواند منشا تحول در آموزش وپرورش استان زنجان باشدانتصاب وی را تبریک گفت.
⚡️حسین صالحی رئیس هئیت مدیره مجمع خیرین مجمع خیرین مدرسه سازشهرستان ابهر
نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طول شش سال گذشته درحوزه شهرستانی توسط مجمع خیرین مدرسه ساز و ارائه گزارش جامع از عملکرد مجمع خیرین مدرسه ساز ضمن تبریک و تهنیت  انتصاب ایشان، خاطرنشان کرد که این مجمع با همت و حمایت خیرین بزرگوار عرصه تعلیم و تربیت گام های ارزشمندی درطول سالهای اخیر بر داشته است ضمن پاسداشت همه قدم ها و اقدامات دولتی در این حوزه علیرغم محدودیت های بودجه ی و مالی امیدواریم در سالهای پیش رو گام های بلندی از سوی خیرین مدرسه ساز  برای رفع مشکلات فیزیکی مدارس  و کمبود فضاهای آموزشی و پرورشی برداشته شود.
مومنانه معتقدیم که مدیران مدارس ما نباید به جز دغدغه آموزشی و پرورشی داشته باشندبه مدیرکل آموزش وپرورش اطمینان خاطر داد که با تلاش هاوپیگیری هامستمربه یاری این نهاد فرهنگی چون گذشته خواهند آمد.برای مدیرکل ازدرگاه خداوندمتعال آرزوی موفقیت وتوفیق وخدمتی سرشار ازامید و شورونشاط ومملو ازتوکل الهی باتوجه به تجارب گرانقدرشان درسمت های گذشته درجهت خدمت به جامعه فرهنگی استان مسئلت داشته وحضور شان باعث تحرک بیش از پیش مجموعه تحت مدیریت شان و منشا خدمات وآثار خیر و ماندگاری برای همیشه دراذهان مردم استان باشد

💫مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان نیز با اشاره به گستردگی ودامنه فراگیری این نهاد فرهنگی،ضمن تقدیر و تشکر ازحمایت ارزشمند همه خیرین،  اقدامات صورت گرفته در این حوزه  راناکافی دانست و اظهار امیدواری کرد که بتوان باکمک و حمایت مسئولان و خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار واستفاده ازهمه  ظرفیت های موجوددراستان شاهد پویایی و تعالی و پیشرفت و توسعه وبالندگی آموزش وپرورش استان باشیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۹ ، ۱۰:۳۱
حسین صالحی

حضور حسین صالحی رئیس هئیت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان ابهر
درجلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان خرمدره
که باحضور فرماندار محترم خرمدره جناب آقای محمدی که عضو هئیت امنا مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر هستند وامام جمعه و شهردار و رئیس شورای وروسای ادارت این شهرستان برگزار شد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۹ ، ۱۵:۰۴
حسین صالحی

 

 

شماره کارت مجمع خیرین

 

6037-9918-9969-7696



ب
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۹ ، ۱۵:۰۱
حسین صالحی

خیر بزرگوار و حامی مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان ابهر

〽️سرکار خانم پناهی

 باوجود اداره یک مجموعه خیریه ، درطول این سالها به یاری مجمع خیرین مدرسه ساز آمدند کمک های ارزشمندی کردند
اخیرا نیز مبلغ دومیلیون تومان به حساب مجمع خیرین مدرسه ساز واریز کردند.
برای ایشان وخانواده محترمشان آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت و برکت مال و جان وذخیره آخرت ازخداوند منان مسئلت می کنیم

بخشایندگان، خداوند بی تاج و تخت میانه مردمند 🌟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۹ ، ۱۴:۴۸
حسین صالحی

مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان ابهر
مبلغ شصت میلیون تومان برای خرید تبلت و گوشی برای دانش آموزانی که نیازدارند و ازداشتن گوشی برای استفاده درشبکه شاد محرومند خریداری و در اختیار این دانش آموزان قرار خواهدداد
مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان ابهر تلاش میکند به اندازه توان خود وبا حمایت خیرین بزرگوار عرصه تعلیم و تربیت تبلت و گوشی موبایل بیشتری خریداری کند تا دراختیار دانش آموزانی که از داشتن گوشی ویا تبلت محرومند قراردهد البته در این راه نیازمند یاری خیرینی هستیم که صحن تعلیم و تربیت را برای کمک ویاری  انتخاب کردند چرا که براین باورند مجمع خیرین مدرسه ساز مادر همه مجامع خیریه هستند و دانش و آگاهی متضمن سعادت و خوشبختی جامعه را به همراه خواهد داشت.

کتب کمک آموزشی نیز موجود است دانش آموزانی که نیاز دارند میتوانند بدون محدودیت ورایگان دریافت کنند.

چنانچه دانش آموزی نیاز به لوازم تحریر دارد مجمع خیرین مدرسه ساز میتواند به صورت رایگان دراختیارشان قراردهد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۹ ، ۱۴:۴۳
حسین صالحی

📝📝سخنی با جناب آقای دکتر حقیقی
استاندار استان زنجان
 بسمه تعالی
إنَّ اللَّهَ یأمُرُ بِالعَدلِ و الإحسانِ
خداوند به عدل و احسان فرمان می‏دهد
نحل ، آیه ۹۰
 همان عدل و عدالتی که در همه تاریخ آرزو و خواست تمام انسان ها بوده است و بر اثر عدم تحقق آن خداوند پیامبران را برای هدایت انسان مبعوث ساخته است.
بی تردید آموزش وپرورش، عامل توسعه و کلید رشد و ترقی هرکشوریست.جوامع پیشرفته، تنها ازطریق تربیت نیروی انسانی خود توانستند، دشواری های عقب ماندگی را کنار بزنندودرجاده ی هموار توسعه که همان بهبود کیفیت زندگی است، گام بردارند.
هرملتی به ازای سرمایه گذاری در این مهم، قادراست آینده ی بهتر وپر ثمر تری را برای خویش ترسیم کند.
بنابراین اهمیت آموزش وپرورش به این دلیل است که، نقش اساسی ومهمی درحفظ وبقاو ارتقای فرهنگ دارد.
آموزش وپرورش، ضمن اینکه بستر پرورش نواندیشی ونوآوری است زمینه ساز وموجد تغییر ها وتحول هاست . پرورش انسان های اندیشه ورز ونوآور، رسالتی است که بر عهده نظام آموزش وپرورش کشور، گذاشته شده است.
حال باعنایت به جایگاه آموزش وپرورش، نقش ممتاز مدیران این بزرگترین نهاد تربیتی، برای توسعه واعتلای تعلیم و تربیت برکسی پوشیده نیست.
لازمه ی این توسعه وپیشرفت؛ داشتن طرح ها،برنامه ها و نوآوری های کاربردی درزمینه های آموزشی، پرورشی وامور اجرایی و استقلال سازمانی است. تاچشم انداز جهانی آموزش وپرورش در قرن پیش رو و سند تحول بنیادین  محقق گردد.
〽️آقای استاندار
باتوجه به دستاوردهای مفید -علم ارتباطات -اگر آموزش وپرورش را نوعی  اطلاع رسانی بدانیم. دراین نگرش تعلیم و تربیت دانش آموزان، تنها تحت تاثیر "کلام "معلم نیست.
به اعتقاد صاحب نظران این رشته، آموزش های- غیر کلامی -ورفتار های"غیربیانی"بیش از سایر عوامل موثرند. فضا سخن می گوید. -زمان حرف می زند. بنابراین یادگیری تنها درکلاس درس اتفاق نمی افتد.بلکه تصمیماتی را هم که سردمداران صاحب رای برای آنان در مسند تصمیم گیری می گیرند . غیرقابل انکاراست.
ستون خیمه انقلاب تاکید دارند :
#امرورکشور احتیاج دارد که فضای عمومی آن،فصای معروف، اقامه حق، اقامه عدالت ومیل به معنویت باشد.
این واقعیت که آموزش وپرورش استان زنجان  بدلیل وسعت فراگیری، کمیت جمعیتی وکیفیت نیروی انسانی،تاثیر گذار برتحولات علمی، اجتماعی وفرهنگی وسیاسی استان شمرده می شود.سخنی به گزاف نیست.
⚡️جناب آقای دکتر حقیقی
ضمن تقدیر و تشکر ازحمایت ارزشمند حضرتعالی  درانتصاب جناب آقای  حسن  مظفری به مدیرکلی آموزش وپرورش استان زنجان که دارای تجارب ارزنده در پست های مختلف بوده موید نگاه ویژه ایست که نماینده عالی دولت در استان به جایگاه آموزش وپرورش دارند .

☑️ آموزش وپرورش شهرستان ابهر نیز با تدابیری که خواهید اندیشیددر مسیر تعالی قرار خواهد گرفت.
💫درانتصاب مدیریت برای این نهاد تعلیم وتربیتی، نقش سه جایگاه را نباید نادیده گرفت

 ⚡️اول نظر  مدیر کل آموزش وپرورش استان باید لحاظ شود چه خروجی وعملکرد روسای هر کدام از نواحی ومناطق به پای مدیرکل نوشته خواهدشد اوست که پاسخگو  در برابر نهادهای نظارتی و وزارتخانه برای هرگونه اقدامی است.
پس ابتدایی ترین حق مدیرکل،انتخاب مدیرانش درحوزه مدیریتی خویش است بعبارت ساده تر باید کسی را انتخاب کند که بتواند برنامه‌هایش   را  اجرا کند البته این رویه درتمامی سازمان ها اجرا می شود و چیز بدیع  نیست .
⚡️دوم  نظرفرمانداررا  بعنوان نماینده عالی دولت درشهرستان ورئیس  شورای اداری نباید نادیده گرفت.
مدیریت شهرستان به عهده فرماندار بوده طبیعتا توفیق و عدم توفیق هرکدام از نهاد ها و ادارات شهرستان در اجرای قانون و وظایف سازمانی واداری  به حساب فرماندار نگاشته خواهدشد کدام فرمانداری قبول میکند کم کاری مدیری درحوزه شهرستانی توفیقاتش را با ناتوانی در انجام وظایف قانونی ومحوله برباددهد بنابراین عقلانی ترین روش انتخاب مدیری کاری وهمسو بافرمانداری واداره کل بانگاه تعاملی است.

⚡️سوم برای تعالی آموزش وپرورش نظر نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی باید لحاظ شود چه بخواهیم و نخواهیم  بعد نظارتی برنهاد هاو سازمان ها همراه با نهادهای مسئول نظارتی بر عهده قانونگذاراست.ونظرش صائب

اگر این سه ضلع برای انتصاب شخصی به یک جمع بندی و توافقی رسیدند  باید این همدلی و همراهی را به فال نیک گرفت چرا که عدم همراهی ،سلب موفقیت و عدم توفیق  را درپی خواهد داشت.

💫درپایان
.ضمن گرامیداشت همه قدم ها و اقداماتی که برای  تعالی و پیشرفت و توسعه وبالندگی آموزش وپرورش ازسوی دلسوزان صحن تعلیم و تعلم برداشته وصورت میگیرد. آرزو داریم
با حضور مدیران لایق وکاری وکاربلد  
افق های روشنی فراروی آموزش وپرورش استان این گسترده تربن نهاد فرهنگی قرار گیرد.
حسین صالحی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۹ ، ۱۴:۴۱
حسین صالحی


بازدید جناب آقای نوروزی فرماندار شهرستان ابهر وجناب آقای مهندس صفری مدیرکل محترم سازمان  تجهیز و نوسازی مدارس استان ومعاون ایشان جناب مهندس طاهری و حسین صالحی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ابهر  از پروژه های اخیر ساز
درشهرستان ابهر چهار پروژه درحال ساخت وتکمیل است

1 - هنرستانی درصائین قلعه توسط خیر بزرگوار جناب آقای بهبهانی

ساخت این پروژه ازصفر تاصد توسط ایشان انجام میگیرد


2-مدرسه شش کلاسه گلشهر که توسط جناب آقای مطهری قرار بود صفرتا صد ساخته و  به آموزش وپرورش تحویل دهد
پنجاه درصدپروژه  توسط ایشان  وپنجاه درصد دیگرباعنایت مدیرکل محترم تکمیل خواهدشد

3-پنجاه درصد مدرسه گلشهر تعهدی جناب آقای مطهری به ساخت سالن پویا -مدرسه بانیاز های ویژه -اختصاص دادند تا این  پروژه نیز با پنجاه درصد اعتبار توسط خیرساخته شود
دربازدیدی که صورت گرفت جناب آقای مهندس صفری مدیرکل محترم تجهیز و نوسازی مدارس استان متعهد شدند پنجاه درصد بعدی این پروژه توسط  نوسازی تکمیل شود
ازعنایت ویژه مدیرکل به صحن تعلم و تعلیم شهرستان  ابهربی نهایت سپاسگزاریم

4 -مدرسه شش کلاسه ارهان که توسط خیرین مدرسه ساز برادران مصلی به میزان
تعهدشان ساخته و تحویل اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان زنجان دادند با عنایت  مدیرکل محترم درحال تکمیل شدن است
لازم به ذکر است که سرویس بهداشتی چهار دهنه مجزای دخترانه و پسرانه  وآبخوری توسط خیرین نیز ساخته  شد که مورد استفاده قرار گرفته است  .  

تعهدشان ساخته و تحویل اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان زنجان دادند با عنایت  مدیرکل محترم درحال تکمیل شدن است
لازم به ذکر است که سرویس بهداشتی چهار دهنه مجزای دخترانه و پسرانه  وآبخوری توسط خیرین نیز ساخته  شد که مورد استفاده قرار گرفته است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۹ ، ۱۲:۵۱
حسین صالحی