مجمع خیرین مدرسه ساز ابهر

مجمع خیرین مدرسه ساز ابهر

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

رئیس و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز ابهر ضمن دیدار با سرپرست آموزش و پرورش ابهر با تبریک و آرزوی موفقیت، آمادگی خود را برای هرگونه  تعامل و همکاری‌ اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ابهر، حسین صالحی رئیس و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز ابهر به همراه جمعی از خیرین ضمن دیدار با کریم مسگر جماعت سرپرست آموزش و پرورش ابهر با تبریک و آرزوی موفقیت، آمادگی خود را برای هرگونه تعامل و همکاری‌ اعلام کردند.

در این دیدار کریم مسگر جماعت سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ابهر از مساعدت ها ی کلیه خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان ابهر و تعامل و همکاری مستمر اعضای مجمع خیرین با آموزش و پرورش به ویژه در زمینه ساخت مدارس جدید قدردانی نمود.

 وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه ی  عمرانی آموزش و پرورش گفت: اولین اولویت آموزش و پرورش در زمینه عمرانی تکمیل پروژه های نیمه کاره و جلب مشارکت خیرین جهت احداث مدارس نوساز و جدید است.

مسگر جماعت با تاکید بر این که تعامل آموزش و پرورش و مجمع خیرین شهرستان ابهر بستر ساز نهادینه سازی فرهنگ مدرسه سازی و مدرسه یاری در جامعه است اظهار داشت: رفع مشکلات آموزش و پرورش به عنوان مردمی ترین نهاد باید اولویت اول مسئولان باشد.

وی با تاکید بر این که آموزش و پرورش شهرستان به تنهایی قادر به رفع مشکلات و کمبود ها نیست، گفت: مجمع خیرین ظرفیت ارزشمندی برای دستگاه تعلیم و تربیت است، چرا که کار خیر در این مجمع اثر ماندگاری در جامعه به ویژه رشد و تعالی آینده سازان دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۷ ، ۰۸:۴۹
حسین صالحی

پروژه خیرساز شش کلاسه شهدای عمیدآباد

ساختمان پروژه فوق تکمیل وآماده بهره برداری است
ان شاء الله طی چندروز آینده پس از تکمیل سرویس بهداشتی افتتاح خواهدشد.
این پروزه خیرساز توسط اهالی محترم روستای عمیدآباد وباهمت حاج حمداله سلطانی به نمایندگی از اهالی ساخته شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۷ ، ۱۰:۱۷
حسین صالحی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۷ ، ۱۰:۱۲
حسین صالحی

آقای عباسعلی مصلّی خیّر مدرسه ساز

شهرستان ابهر



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۷ ، ۱۰:۰۲
حسین صالحی


سرویس بهداشتی خیرساز پروژه شش کلاسه ارهان که در جانمایی ساختمان پروژه تخریب و به بنا اضافه شده است. درمحل جدید در قسمتی از حیاط مدرسه بامتراژ حدود 60 متر باچهار چشمه با دوچشمه مخصوص دانش آموزان پسر و دوچشمه مخصوص دانش آموزان دختر بصورت مجزا همراه با آبخوری و وضوخانه وموتورخانه مجهز به سیستم گرمایشی
توسط خیرین مدرسه ساز حاج عباسعلی مصلی ومهندس هادی مصلی وباحمایت دکتر علی مصلی نماینده تام الاختیار خیرین ساخته شد
مورد استفاده دانش آموزان این آموزشگاه قرارگرفت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۷ ، ۰۹:۵۰
حسین صالحی

خانم سرداری و آقای سبایی در تاریخ 97/8/10با مراجعه به دفتر خیّرین مدرسه ساز ابهر مبلغی را جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت هدیه  نمودند.

خداوند تعالی قبول فرماید انشاالله

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۷ ، ۱۱:۵۱
حسین صالحی